מקבץ מתכונים לשבועות
חג שבועות בפתח כולם במתח…מה נכין?! מה נעשה?! כולם נכנסים לנט, מצטיידים במתכונים…אוספים חוברות של כל מיני יצרנים ואני …מסתכלת מהצד….ולא מבינה על מה המהומה?! נכון, זה חג, וצריך שולחן חגיגי ויפה…אבל יש נטייה להגזמה. אני לפעמיים עומדת בסופר רואה את התורים ואת כמות הגבינות שנקנות ואני שותקת. איש איש באמונתו יחיה. מי אני שאומר
