התשובה הראשונה שקיבלתי לשאלתי  איזה עוגה בא לכם השבת… הייתה עוגת ביסקוויטים. טוב נו ,עוד לא יצא לי להכיר מישהי /מישהו שלא מת על עוגת ביסוויקטים! אז חשבתי לעצמי ואמרתי איזה אני אכין?! הקלאסית? הקסטה ? הגבינה?! בסוף החלטתי לפתוח את המגירה ….בארון האפיה ולזרום. ראיתי  בישקוטים ,ביסקוויטים, נס קפה בטעם מוקה ,2 חפיסות של

קרא עוד ←
עוגת מוס ריבת חלב

עוגת מוס ריבת חלב

אחד הסממנים לשבת בבוקר אצלי , זה עוגה וכוס תה עם נענע בלי עוגה, אין הרגשה של שבת. השבת לאור המצב הרגיש, החלטתי לפנק אותם בעוגת מוס ריבת חלב. עוגה טעימה, שאני מאד אוהבת להכין כשאני מזמינה אורחים לשבת אצלי. זו עוגה בשלבים אך קלה מאד להכנה ! תזכרו שהיא קוטפת מחמאות ,לא הייתה פעם

קרא עוד ←