עוגת קרמבו עם קרמבו :-)

עוגת קרמבו עם קרמבו :-)

    מהר מהר ….. לפני שלא תמצאו אותם בסופר….. לא לחשוב פעמיים, לרוץ לקנות , לעשות , את העוגה ולהגיד לי שיחקת אותה יונה 🙂 מה לקנות ? אתם שואלים? קרמבו !!! אם הייתי יודעת שזה יצא כזה טעים, כל העונה כל שבת הייתה מכינה אותה:-) אחת העוגות הנדירות שהכנתי, אכלתי , ושיתפתי !

קרא עוד ←
עוגת מילקה אוראו

עוגת מילקה אוראו

  השבת הייתי קצרה בזמן, מה גם שהבטחתי לאחי עוגה , השבת, לרגל חופשתו של בנו . רציתי נורא להכין לו יום חמישי , ולהתפטר, אבל לא יצא לי. חשבתי לעצמי, איזה עוגות אני יכולה לשלב,תוך כדי הבישולים. השעה הייתה 5 לפנות בוקר, וידעתי שב12 העוגה צריכה להיות בדרך לאחי .פתחתי מהר את מגירת ההפתעות.

קרא עוד ←
קישואים וכברה דה מאמא

קישואים וכברה דה מאמא

      שבוע שעבר לא חשתי בטוב, עלאק לא בטוב, הייתי גמורה, לא יכלתי לעשות כלום. לא בישולים, לא עוגות, כלום ! אמא שלי, בישלה עבורי. אחד הדברים שהיא הכינה היה הסיר הזה. אני לא טעמתי ממנו, בני הבית כן, וכולם התלהבו ,שהשבת ביקשו שידור חוזר. אמא , אפשר את הקישואים של סבתא רחל?!

קרא עוד ←