עוגת שוקולד רוזמרי
זו עוגת שוקולד טעימה כאשר אוכלים אותה מקדימה היא שוקולדית טעימה בטעם שוקולד רוזמרי השילוב של הפודינג שוקולד בלגי והנוגט נותן לו את הטעם של השוקולד הנוסטלגי רוזמרי.
זו עוגת שוקולד טעימה כאשר אוכלים אותה מקדימה היא שוקולדית טעימה בטעם שוקולד רוזמרי השילוב של הפודינג שוקולד בלגי והנוגט נותן לו את הטעם של השוקולד הנוסטלגי רוזמרי.
את העוגה של היום לא הכנתי כמה שנים טובות. היא ישבה לה שם במחברת המתכונים, בשקט, מחכה ליום שאשלוף אותה… חובה לציין שאם איילת חברתי המקסימה לאינסטגרם, לא הייתה מעלה תמונה של מחברת המתכונים שלה. לא הייתם זוכים למתכון הנהדר הזה. שמתאים מאד לרוח החג הלבן שקרב ובא. לפני שאני אתחיל, חייבת להגיד שאתם
פטריות, פלפלים וארטישוק-סלט או תוספת אתם בוחרים !? חם זה טעים קר זה לא פחות טעים, הבחירה שלכם,המתכון לפניכם
את המתכון של היום, אמא הייתה נוהגת להכין ביום כיפורים. ולפעמיים הייתה מכינה בחול המועד בסוכות. אני זוכרת שהיא הייתה נותנת לי כסף ושולחת אותי למכולת של משה , לקנות אטריות ביצים. אז לא היו סופרים כמו היום. עד היום הזיכרון הזה חקוק לי בראש. אני לאא אשכח איך היא הייתה נותנת לי כסף, ואומרת
החג הזה ,אפשר לומר בריש גלי,שיצאתי מעבדות לחרות. מי שמכיר אותי ,יודע כמה אני טורחת כל השנה, מבשלת אופה,מאכילה והכל באהבה ! כן !אין צורך לתת לי כיפאק היי,אני עושה את זה מהלב ונהנת מכל דקה שאני במטבח. השנה, החלטנו אני ובן זוגי לעשות את החג בבית מלון, התלבטנו איפה לעשות,חשבנו אילת, אבל היינו