עוגת הקרמבו בגרסת יונית צוקרמן
את העוגה הזו אתם הולכים לאמץ פעם בשנה ! לפחות. ובחג פסח. כמובן! את העוגה הזו אני עושה שנים בחג פסח. היא ללא קמח דהיינו גלוטן. היא ידועה כעוגת קרמבו , עוגת שכבות, עוגה לפסח. מה שאני עשיתי, לקחתי את אותה העוגה ,ולקחתי אותה למקום של יונית . הכנתי לה תחתית יפה וחגיגית, הנחתי לה
