נזיד עדשים משגע
למתכון של היום, אין צורך במכירת בכורות, ואין צורך בהשאלה כזו או אחרת. צריך רק רצון, ואהבה. טוב נו, וגם כמה עדשים…….אה…..וכמה נתחי בשר,אה………….ו………2 גזרים….וקצת תבלינים…. את המתכון של היום, אני מכירה מילדות. בימים של חורף,אימי הייתה מכינה את נזיד העדשים שלה. אמא שלי, אגב,אף פעם לא הייתה מספרת מה היא מכינה לנו לארוחת
