רוגלעך מבצק שמרים
אני קוראת לזה רוגלאך שמרים אמא שלי קוראת לזה קראסון שמרים. אתם בטח זוכרים אותם מהילדות ?!עם המון סירופ סוכר. אמא שלי נהגה להכין אותם בדכ בשבתות בחורף ותמיד כחלק משולחן מתוקים לפתיחת הצום אמא הייתה שמה לנו צלחת של זה בשולחן וזה אחד הדברים טעימים שיש. אם תקשיבו לי טוב להסברים ולמתכון תקבלו רוגלאך
