סלט טאבולה כרובית

סלט טאבולה כרובית

החגים האלה זה כבר טו מאץ ארוחות,אפילו לבשלנית כמוני זה טיפה מוגזם! לפעמיים בא לי להכין קערה ענקית של סלט עם מלא דברים טובים בתוך הסלט תיבול קלאסי מנה קלה של עיקרית חזה עוף או קבב ביתי.ואולי אורז ככה בקטנה….ויש לי ארוחה  סופר מושלמת ודי מאזנת. וככה עשיתי השבוע לקחתי את כל הירק שהיה לי

קרא עוד ←
שמרים גבינה

שמרים גבינה

  שמרים זה החיים !קיץ חורף סתיו אביב .תביאו לי את העוגה הכי יפה הכי טעימה הכי יוקרתית ותשאלו אותי זה או חתיכת שמרים?אני אגיד שמרים. מה לעשות?הפשוט בעיני זה הכי טעים ,הכי בית שיש. זה אני. חוץ מזה בוא ניהיה אמיתיים?כל העוגות פאר טעימות בביס הראשון והשני אחכ כבר מתוק מידי ונמאס. מעוגת שמרים

קרא עוד ←
בולו עוגיה תוניסאית

בולו עוגיה תוניסאית

בולו היא עוגיה לא הכי יפה אבל היא בהחלט מאד טעימה.נוהגים להכין אותה לצאת צום יום כיפור.בחורף היא מושלמת לטבילה בתוך התה.או בקיץ לצד רוזטה (משקה שקדים).הגרסה שלי היא הגרסה התוניסאית שאמא שלי למדה מהשכנה הצמודה שלה אילנה.(אלן בצרפתית ) אילנה הייתה רומניה שנשואה לבעל תוניסאי .היא הייתה ג'ינג'ית קצוצת שיער עם עיניים ירוקות ירוקות.אבא

קרא עוד ←
עוף עם במיה

עוף עם במיה

פעם ראשונה שאכלתי במיה זה לפני 20 שנה בקלאב בטורקיה.ראיתי את בעלי ממלא צלחת בנדיבות ובשיא הנונשלטיות בשולחן הוא אומר לי  בטון שמח כזה תטעמי  יונה זה טעים ואני נשואה מרוקאית גאה באוכל המבושל של העדה .עושה לו פרצוף ואומרת לו לא תודה. את מפסידה מרוקו הוא אמר לי ולקח כף וכמו ילד קטן אמר

קרא עוד ←
תבשיל צוואר כבש חגיגי.

תבשיל צוואר כבש חגיגי.

את התבשיל הזה מכינים אותו בכמה גרסאות גרסת השבת וגרסת החג 🙂 בחג נוהגים להוסיף פולים שמסמלים ירוק פריחה ושגשוג להצלחה. ביום יום שמים רק לבבות ארטישוק אם תשאלו את הבנות שלי הם יגידו לכם הגרסה בלי הפולים הכי טעימה. אם תשאלו אותי בעיני זה הכי טעים !אבל אני זה לא חוכמה אני רגילה לטעמים

קרא עוד ←