עוגת מוס שוקולד
לפני שלושה שבועות הכנתי עוגת מוס והעלתי לסטורי באינסטה (yonit_z),אני כבר רגילה שמבקשים ממני מתכון .אבל אני לא נוהגת לפרסם מתכון בלי לצלם שלבים .מבחינתי מתכון זה אחריות וחשוב לי מאד שמי שמכין את המתכונים שלי יצליח.לכן אני אוהבת לפרסם מתכון כאשר אני מצלמת את כל השלבים.ויודעת שיש תיעוד לכל שלב. השבוע הייתי בטסה
