קציצות עוף ובטטה

קציצות עוף ובטטה

כבר שבוע וחצי מאז שסידרתי את הסלסאות של תפוא והבצל….הבטטות עומדות לי מול העיניים. ואומרות לי יונה תעשי משהו…ואני אומרת טוב אני כבר אכניס אותם לתנור עם משהו. ואז הלכתי לסופר בשישי!כי מישהי חכמה לא הוציאה בשרים להפשיר ביום העצמאות? וזה אחרי שהיא אמרה(אותה חכמלוגית ,כן?!בלי שמות אע???) שהיא לא עושה כלום השבת… מקסימום היא

קרא עוד ←
חלת מפתח לפרנסה טובה

חלת מפתח לפרנסה טובה

חלה בצורת מפתח אני נוהגת לעשות כל שבת ראשונה מסיום חג הפסח. בגלל שבני ישראל סיימו את קריעת ים סוף והגיעו לארץ זרה והיו צריכים למצוא פרנסה על מנת להתקיים. והמפתח הוא צורה שכביכול פותחת את המזל בכל מה שקשור לפרנסה שפע והצלחה בקיצור סגולה לפרנסה טובה ושפע. אני כל שנה מכינה שולחת לרב השכונה,ולקרובים

קרא עוד ←
קינוחי כוסות פרווה כשרים לפסח

קינוחי כוסות פרווה כשרים לפסח

  אתמול הוזמנתי לעל האש…ושאלתי מתוך נימוס אם צריך עזרה במשהו…. "אשמח לקינוח משהו עם עוגת שוקולד וקרם בעלי מתי על קרם אבל לא גדולה כי אין מי שיאכל מחר אנחנו נוסעים לבית מלון" ענתה לי המארחת…אמרתי סבבה עשיתי חישוב של כמה אנשים אנחנו אמרתי יונה קינוחי כוסות ושלום על ישראל. קניתי מגש יפה אמרתי

קרא עוד ←
פאי שוקולד ללא גלוטן וטבעוני

פאי שוקולד ללא גלוטן וטבעוני

                      הפעם חשבתי על אלו שלא אוכלים גלוטן !ועל הטבעונים…הכל התחיל מתגובה של מישהי ששאלה אותי מה התחליף לביצים….?! לא ידעתי מה לענות לה ואז מישהי ענתה במקומי והסבירה לה שבמקום זה טחינה גולמית. התשובה שלה עוררה בי סקרנות והייתי חייבת לעשות ניסוי ! האם

קרא עוד ←