קציצות עוף ובטטה
כבר שבוע וחצי מאז שסידרתי את הסלסאות של תפוא והבצל….הבטטות עומדות לי מול העיניים. ואומרות לי יונה תעשי משהו…ואני אומרת טוב אני כבר אכניס אותם לתנור עם משהו. ואז הלכתי לסופר בשישי!כי מישהי חכמה לא הוציאה בשרים להפשיר ביום העצמאות? וזה אחרי שהיא אמרה(אותה חכמלוגית ,כן?!בלי שמות אע???) שהיא לא עושה כלום השבת… מקסימום היא
