פלאפל ביתי הכי טעים שיש
פלאפל עושים, כי בבית זה יותר טעים, יותר בטוח , ויותר נקי !! וזה שעתיים של כייף עם הילדים.
פלאפל עושים, כי בבית זה יותר טעים, יותר בטוח , ויותר נקי !! וזה שעתיים של כייף עם הילדים.
בשביל לאכול פיצה טעימה ואיכותית לא צריך לצאת מהבית!! ואני לא מדברת על פיצה שמגיעה עם השליח עד פתח הבית. וגם לא על פיתה עם גבינה צהובה וקטשופ. ובטח שלא על פיצה מוכנה קפואה!!שמוכרים לכם בסופר... אני מדברת[גם לא מדברת, בעצם כותבת ]על פיצה ביתית איכותית, קלה להכנה שתמיד טעימה
בראוניז קל להכנה, 5 דק עבודה עשרים דק על השעון אפיה ויש לכם בראטוניז רכים מושחתים והכי חשוב טעימים
א נלמד להכין את העוגה הכי חגיגית, קלה להכנה, ואחת הטעימות שהכנתי השנה
העוגה היא עוגה קלה לא בטוח שהמרכיבים שהיו לי זמינים לכם אבל שווה לבדוק :-)