מרק עדשים כתומות
טוב תקשיבו לי טוב טוב זה אחד המרקים הטעימים ביותר גם על ילדים וגם על מבוגרים !!! המרקם הקטיפתי ,הטעם העשיר ,פשוט יוצר מרק מושלם לימים קרירים. בקיצור החורף פה ! המרק בריא מאד, עשיר בברזל בגלל העדשים הכתומות, צמחוני וביחד עם תוספת פרוסות בגט סטייל שי לי ליפא הוא הכי טעים שיש. לא בא
