מרק עדשים כתומות

מרק עדשים כתומות

טוב תקשיבו לי טוב טוב זה אחד המרקים הטעימים ביותר גם על ילדים וגם על מבוגרים !!! המרקם הקטיפתי ,הטעם העשיר ,פשוט יוצר מרק מושלם לימים קרירים. בקיצור החורף פה ! המרק בריא מאד, עשיר בברזל בגלל העדשים הכתומות, צמחוני וביחד עם תוספת פרוסות בגט סטייל שי לי ליפא הוא הכי טעים שיש. לא בא

קרא עוד ←
לבבות ארטישוק ופטריות

לבבות ארטישוק ופטריות

המנה הזו היא אחת התוספות הקבועות שאמא שלי הייתה מכינה ביום שישי. במקור אמא שלי הייתה מכינה את הסיר רק עם לבבות ארטישוק . אני מוסיפה פטריות כי אני אוהבת מאד פטריות ונוהגת לדחוף לכל תוספת חחחחחח. המתכון כאן מתייחס לפטריות מקופסא של שימורים, אני יודעת שעדיף טרי עם כל השפע של היום. אבל כאשר

קרא עוד ←
פולים

פולים

אין בית מרוקאי שלא הכין איזה מאכל עם פול ! אין ! גם אין ילד/ה שלא עזר לאמא שלו לקלף ארגז פולים והיה מתבעס/ת שהידים שלו שחורות מהקילוף ועם קצת נפט היינו מורידים את השחור. גם אין מרוקאי/ת שלא אוהב פול [נדיר אל תתפסו אותי במילה אע ] אמא שלי מפול הייתה עושה מרק[יש מתכון

קרא עוד ←
חמין עוף

חמין עוף

טיפה גשם בישראל וכולם מכינים חמין….גם אני אגב זה בסדר ?אין תלונות:-) אגב בילדות התלוננתי תמיד ! כי אימי הייתה מכינה לנו חמין בכל שבת. חורף/ קיץ /סתיו/ אביב באופן קבוע היא הייתה מכינה  לנו סחינה= חמין. כאשר גדלתי והפכתי לאמא בעצמי החלטתי שרק בחורף אני מכינה חמין וככה בעצם אני נותנת להם כל הקיץ

קרא עוד ←
אורז בשר בדבש

אורז בשר בדבש

הבטיחו לנו יום גשום היום….אמרתי לעצמי שבא לי תבשיל עם בשר טעים כזה,מחמם אבל בלי הרבה עבודה. עלו לי כל מיני רעיונות אבל בסוף הכריע אורז עם בשר בזיגוג של דבש. ואואוו איזה טעים זה הלוואי והייתי יכולה להעביר לכם ככה כפית קטנה לטעימה. הזיגוג של הדבש שאני שמה כמה דקות לפני שהוא נכנס לתנור

קרא עוד ←