מטבוחה

מטבוחה

    אם יש דבר שלעולם לא תתפסו אותי על חם, זה מקרר/מקפיא בלי  של מטבוחה. מטבוחה?! כן, רבותי, מטבוחה !…….הריבה המרוקאית האדומה . אמא שלי תמיד אומרת, שמטבוחה עושים באהבה ובהרבה סבלנות. הקפדה נכונה של הפרטים הקטנים[לא לדאוג בפוסט מלמדת אותכם הכל] תביא את המרקם הנכון והטעם המושלם !   ואם תשאלו אותי, בשבילי זה

קרא עוד ←
דבלה =שושנה בדבש

דבלה =שושנה בדבש

    אוטוטוטו חג פורים, משלוחי מנות, והרבה שמחה וצהלה. לכבוד החג,אני מפנה כמה שעות טובות. ומתחילה להכין משלוחי מנות. יש משהו מאד משמח, בלתת.ולגורם למישהו מהצד השני הנאה מתוקה. [שששששששש זה לא הזמן להתחשבן בקלוריות , עזבו אותי מזה ] בסבב המשלוחים שלי, אני היחידה שעדיין אופה ושולחת. ואין לי בעיה עם זה. אני

קרא עוד ←
סברינה שוקולד נוגט

סברינה שוקולד נוגט

שבוע שעבר מישהו איתגר אותי. למישהו הזה קוראים אוראל והוא קונדיטור.ויש לו קבוצה בפייס.שאני צורפתי אליה. הגבתי על משהו הוא הגיב לי והתפתח דו שיח תגובתי שבו באיזה שלב ,הוא אמר לי …נראה אותך מכינה סברינה שוקולד. צחקתי, אמרתי לו זה אתגר קל בשבילי !אני לוקחת תמתכון שלי מחליפה את השמנת החמוצה במעדן שוקולד של

קרא עוד ←
עוגת השנה שלי 2013

עוגת השנה שלי 2013

אחרי שבוע ימים שלא נכנסתי למטבח ! בעצם נכנסתי אבל ב4 לפנות בוקר על מנת להכין לאחותי הגדולה עוגת יום הולדת.וזה היה אחרי ארבעה ימים שהייתי מושבתת [מה לעשות ככה זה שלא מרגישים טוב  🙁 ] יום שישי סוף סוף הגיע….קמתי בבוקר…….הוצאתי מהמחסנית את כדור5 מ"מ אוגמנטיכו. ואמרתי יונית…..היידה….רבוטה …כי מי שטורח בשבת , אוכל

קרא עוד ←