עוגת ביסקוויטים בטעם שוקו-נוגט

עוגת ביסקוויטים בטעם שוקו-נוגט

כבר זמן מה יושבת לי אבקת הנוגט בארון האפיה ,ואני כל הזמן אומרת לעצמי ולה, יגיע היום בייב. יום שישי האחרון זה קרה. אחרי שנ"צ טובה הכי כייף להכין עוגה לשבת. מזמן לא הכנתי עוגת ביסקוויטים אז הלכתי על זה. כהרגלי , מסתכלת בארון אפיה מה יש ומה אין ובונה עוגה. מחרטטת, יותר נכון, אף

קרא עוד ←
עוגת פחזניות

עוגת פחזניות

לפני שנה בערך, אבי אמר לי שהוא רוצה להכין עוגה של פחזניות.ושאל אם מכירה או יודעת? אני זוכרת שעניתי לו למה צריך לעשות עוגה ?כאשר הפחזניה טעימה בפני עצמה. אבי ניסה להסביר במילים, אך ללא הצלחה. אבל ידעתי בתת מודע שקיים דבר כזה עוגת פחזניות. כמובן שהנחתי לזה.ואפילו שכחתי מזה. השבוע אמנון חבר שלי מהפייס

קרא עוד ←