עוגת ביסקוויטים בטעם שוקו-נוגט
כבר זמן מה יושבת לי אבקת הנוגט בארון האפיה ,ואני כל הזמן אומרת לעצמי ולה, יגיע היום בייב. יום שישי האחרון זה קרה. אחרי שנ"צ טובה הכי כייף להכין עוגה לשבת. מזמן לא הכנתי עוגת ביסקוויטים אז הלכתי על זה. כהרגלי , מסתכלת בארון אפיה מה יש ומה אין ובונה עוגה. מחרטטת, יותר נכון, אף
