ביצ'יק מאפה צמחוני מדלעת ובצל

ביצ'יק מאפה צמחוני מדלעת ובצל

אם אתם צמחוניים אתם הולכים לנשק אותי על המתכון הזה! וגם אם אתם לא….אתם הולכים להנות מהמתכון הזה שהוא כל כך אחר וכל כך טעים                       אין צורך בבשר ועוף הוא פשוט מושלם ככה. השבוע בעלי לקח אותי למסעדה בוכרית…עם כל מיני שמות שהיו מוזרים

קרא עוד ←
חם חם=קראסה

חם חם=קראסה

חם חם/קראסה זה חטיף מרוקאי שנטבל בסירופ דבש ומוגש בדכ בסיום ארוחה חגיגית /אירוע משמח /חתונות/בר מצווה . למי שתוהה מה זה חם חם בכלל? אז הוא האמצע בין ספינג' לבין סופגניה? תושבי בית שאן והסביבה מכירים את זה בשם חם חם בגלל איש שהיה מכין ומוכר את זה בצעקות ברחוב חם חם.אני מכירה את

קרא עוד ←
לאטקאס הפתעה

לאטקאס הפתעה

את הלביבות האלה למדתי מחמי ז"ל ברוך צוקרמן שהוא למד אותם מאמא שלו גולדה… ברוך היה יושב בכורסא בסלון מול הטלויזיה ובכל שלב שהייתי מכינה הוא היה תופס מהצד במשקפיים ואומר לי את זוכרת לעשות ככה וככה… ואני זוכרת שאת הלביבה הראשונה הייתי נותנת לו לטעום..על מנת לקבל אישור שיצא טוב ואם צריך לתקן זה

קרא עוד ←
צ'ורוס

צ'ורוס

חג הטיגונים בפתח ועברתי על המתכונים שאפרסם במהלך שבוע הבא ולהפתעתי אין לי באתר מתכון לצ'ורס וזה כמובן הדבר הכי קל להכנה,טעים מאד…יכול אגב לשמש כל השנה לקינוח פרווה אפשר למלא אותו בריבת חלב /נוטלה/השחר או ממרחים פרווה כמו לוטוס,אגוזי לוז .   ואפשר לאכול אותו ככה רק עם סוכר וקינמון או להגיש עם גנאש

קרא עוד ←
חטיף שוקולד קליק ממכר

חטיף שוקולד קליק ממכר

טוב תקשיבו זה טעים ,ממכר,קל קל להכנה ומושחתתתתת…..אבל שווה כל ביס. אבל רגע בוא נתחיל איך הכל התחיל….עשיתי סדר בארון ושמתי לב שנשאר לי המון חלב מרוכז מהקיץ. אני עושה בד"כ מזה גלידות בקיץ…אז אני קונה המון..ושומרת למקרה ש….. ביום שני הייתי הסופר השכונתי ראיתי עמדה כזו של מבצעים חדש קליק ביסקוויט ..4 בעשרים. עכשיו

קרא עוד ←