עוגת השנה שלי

עוגת השנה שלי

אני כל שישי אופה עוגה לשבת, אין מה לעשות אצלי זה הרגל עוד מבית ההורים ששבת בבוקר זה פרוסה נדיבה של עוגה עם תה נענע. אבל לבעלי אין מושג כזה.הוא אף פעם לא מתאפק ומחכה לשבת בבוקר.ותמיד שאני קמה אני מוצאת את העוגה עם שורה שחסרה. השבת שירדתי למטה והתחלתי להכין תה…..פתחתי את המקרר, ולהפתעתי

קרא עוד ←
פיתות בסטייל אבולעפיה

פיתות בסטייל אבולעפיה

פעם כשהיינו צעירים ויפים, ולא בכל עיר הייתה מאפיה, היינו נוסעים במוצא"ש לאבולעפיה לקנות פיתות , טוסטים וכו.. היום כשיש בעל וילדים, המטבח שלך הופך להיות מאפיה. והטאבון שלך, זה סיר פלא. שעושה לך קסמים וגורם לך להראות כמו ג'מילה המוכרת  :-))) אז בלי הרבה דיבורים ודימיונות בואו נתחיל :   חומרים : קילו קמח

קרא עוד ←