עוגת השנה שלי
אני כל שישי אופה עוגה לשבת, אין מה לעשות אצלי זה הרגל עוד מבית ההורים ששבת בבוקר זה פרוסה נדיבה של עוגה עם תה נענע. אבל לבעלי אין מושג כזה.הוא אף פעם לא מתאפק ומחכה לשבת בבוקר.ותמיד שאני קמה אני מוצאת את העוגה עם שורה שחסרה. השבת שירדתי למטה והתחלתי להכין תה…..פתחתי את המקרר, ולהפתעתי
